თემატურ-kalendaruli გეგმა III კლასი
სსიპ ქალაქ rusTavis 21-e საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის
nana xujaZis
თემატურ– კალენდარული გეგმა
2015–2016 სასწავლო წელი
English World 2, English World 3
სტანდარტი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
მოსმენა
|
კითხვა
|
წერა
|
უცხ.დ.III.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს
მარტივი
ინსტრუქციების
გაგება.
უცხ.დ.III.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების/მონოლოგების
გაგება.
უცხ.დ.III.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული
ხასიათის
ტექსტების
გაგება.
უცხ.დ.III.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
უცხ.დ.III.5. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების გაშიფრვა-წაკითხვა.
უცხ.დ.III.6. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება
და
მათში
ინფორმაციის
მოძიება.
უცხ.დ.III.7. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ტექსტზე
მუშაობის
საწყისი
ჩვევები
და
სტრატეგიები.
|
უცხ.დ.III.8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი წერითი კომუნიკაციის განხორციელება.
|
ლაპარაკი
|
კულტურათა დიალოგი
|
სწავლის სწავლა
|
უცხ.დ.III.9. მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს საბაზო ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები.
უცხ.დ.III.10. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტების ზეპირად თქმა და ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა.
უცხ.დ.III.11. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში
მონაწილეობა.
|
უცხ.დ.III.12. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის
სფეროდან,
უცხო
და
მშობლიური
სოციოკულტურული
გარემოს
ერთმანეთთან შედარება.
|
უცხ.დ.III.13. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
უცხ.დ.III.14. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო
პროცესში.
უცხ.დ.III.15. მოსწავლეს
შეუძლია თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან თანამშრომლობა.
უცხ.დ.III.16. მოსწავლეს შეუძლია არსებული რესურსების გამოყენება და ახლის
შექმნა.
|
English world II-III
№
|
თემატური ერთეული
|
თემატიკა
|
ე.ს.გ.მისაღწევი შედეგები
|
მეთოდები
/სტრატეგიები
|
რესურსები
|
დრო. თარიღი
|
შეფასება
|
|
1
|
Unit 10
|
The island
Modal verb – can
Grammar in conversation
A rhyme
Sea creatures
Phonics – oo
A song
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
ხმამაღალი კითხვა.
როლური კითხვა.
როლური თამაში.
მოსმენა და კითხვა.
მოსმენა და მღერა.
სურათის აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოკლე თხზულების დაწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
|
15.09
17.09
19.09
22/09
24.09
26.09
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
2
|
Unit 11
|
The boat
Regular verbs
Grammar in conversation
A rhyme
Ordinal numerals
In the jungle
Phonics – ai [ei]
A song
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
ხმამაღალი კითხვა.
როლური კითხვა.
მოსმენა და კითხვა.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და სურათის დანომვრა.
სავარჯიშოების შესრულება.
დღიურის დაწერა სურათების გამოყენებით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
19.09
1.10
3.10
6.10
8.10
10.10
13.10
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
3
|
Unit 12
|
Welcome Home!
Prepositions: across, under, through, into, over
Grammar in conversation
A rhyme
What food do you like?
A poem
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა
კითხვა, როლური კითხვა
როლური თამაში
სწორი პასუხის მიგნება
მოსმენა, კითხვა და გამეორება
მოსმენა და შესაბამისი სურათის პოვნა
წერილობითი ფორმით სურათის აღწერა
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი
კალამი.
რვეული
ბუკის სავარჯიშო
|
17.10
20.10
22.10
24.10
27.10
29.10
31.10
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
4
|
Revision 4
|
Yesterday
Project 4 – Write about yesterday
|
|
კითხვა, თარგმნა, თხრობა.
სურათის აღწერა, დახატვა, პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო ფურცელი, ფანქრები, საწერი კალამი
|
3.11
5.11
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
Welcome unit
|
Introduction.
Verbs: to be, to have,can
There is, there are ..
Present Continuous tense
Present Simple tense
Past Simple tense
Prepositions
Hobbies
A day
Likes & dislikes
Numerals
Commands
Clothes
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და გამეორება
ხმამაღალი კითხვა.
როლური კითხვა.
როლური თამაში.
სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოკლე თხზულების დაწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
7.11
10.11
12.11
14.11
17.11
19.11
21.11
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
|
6
|
Unit 1
|
In school
The first day in school
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 1)
Verb-to be past
form
Grammar in
conversation
A song
Phonics – ar
Class composition
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური კითხვა.
როლური თამაში.
კითხვებზე პასუხი.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და მღერა.
მოკლე თხზულების დაწერა სურათების მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
24.11
26.11
28.11
1.12
3.12
5.12
8.12
10.12
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
7
|
Unit 2
|
On the farm
Jack and the beanstalk
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 2)
Regular verbs.
Grammar in conversation.
A song
Phonics – ou
Class composition.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური კითხვა.
წინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
მოთხრობის დაწერა
სურათების
მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
12.12
15.12
17.12
19.12
22.12
24.12
26.12
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
8
|
Unit 3
|
People at work.
A helicopter pilot.
A hospital nurse.
Reading comprehension and vocabulary.
Professions.
Save Henry (part 3)
Degrees of comparison of adjectives.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Phonics – ay
Class composition : A lifeguard.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური კითხვა.
კითხვებზე პასუხი.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და გამეორება.
მოკლე თხზულების დაწერა სურათების მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
16.01
21.01
23.01
26.01
28.01
30.01
2.02
4.02
6.02
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
9
|
Revision 1
|
Listen and do the exercises.
Project 1- A farmyard
|
|
კითხვა, თარგმნა და კითხვებზე პასუხის გაცემა;
ფერმის ეზოს დახატვა, პროექტის შესრულება და პრეზენტაცია.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო ფურცელი, ფანქრები, საწერი კალამი
|
9.02
11.02
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
10
|
Unit 4
|
Things we use.
The American pioneers.
Cup and ball game.
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 4)
Questions if Past tense.
Grammar in conversation.
Listening exercises.
Phonics – ow
Class composition.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური კითხვა.
წინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.
სურათების აღწერა.
როლური თამაში.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკის გამოყენებით წინადადებების დასრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
13.02
16.02
18.02
20.02
23.02
25.02
27.02
2.03
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
11
|
Unit 5
|
Sound and pictures.
Let’s listen to music.
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 5).
There was, there were – construction
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercise.
Phonics – ir
Class composition : Let’s watch TV.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა და როლური კითხვა.
Yes/No კითხვითი წინადადებების შედგენა სურათის
მიხედვით.
სურათების აღწერა.
როლური თამაში „At the shop”.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკის გამოყენებით თხზულების დაწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
4.03
6.03
9.03
11.03
13.03
16.03
18.03
20.03
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
12
|
Unit 6
|
Winners!
The International Games are fantastic!
Reading comprehension and vocabulary. Sports.
Save Henry (part 6).
Irregular verbs.
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercises.
Phonics – er
Class composition – A letter about sports.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა. სპორტზე სლაიდშოუს ჩვენება და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა და როლური კითხვა.
Yes/No კითხვითი და უარყოფითი წინადადებების შედგენა სურათის
მიხედვით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკის გამოყენებით წერილის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
23.03
25.03
27.03
30.03
1.04
3.04
6.04
22.04
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
13
|
Revision 2
|
Listen and read, and act out the story.
Project 2 – Mr. Oats and Pear Tree Farm.
|
|
კითხვა, თარგმნა, ტექსტის გაგება და შინაარსის გადმოცემა; ჯგუფებში პროექტის
შესრულება
და
პრეზენტაცია.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო ფურცელი, ფანქრები, საწერი კალამი
|
24.04
27.04
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
14
|
Unit 7
|
At the station.
The city train.
Welcome home!
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 1: Hello, Tobby!
Questions of irregular verbs.
Grammar in conversation.
Modal verb -must
A song.
Phonics – y [ai]
Class composition – Complete the poem.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა. ტრანსპორტის სახეობებზე სლაიდშოუს
ჩვენება
და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა და როლური კითხვა.
Yes/No კითხვითი და უარყოფითი წინადადებების შედგენა სურათის
მიხედვით.
როლური თამაში გრამატიკული მასალის გამოყენებით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკის გამოყენებით ტექსტის დასრულება
და
დასათაურება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
29.04
1.05
4.05
8.05
11.05
13.05
15.05
18.05
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
15
|
Unit 8
|
In the mall.
Aunt Jemima’s earring.
Reading comprehension and vocabulary: kinds of shops.
Stop, thief! Part 2: At the supermarket
Grammar exercises.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Phonics – oa [ou]
Class composition: Anna found the earring. What happened
next?
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა. მაღაზიების სახეობებზე სლაიდშოუს
ჩვენება
და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა და როლური კითხვა.
სურათის მიხედვით წინადადებების აწყობა.
Yes/No კითხვითი და უარყოფითი წინადადებების შედგენა სურათის
მიხედვით.
როლური თამაში გრამატიკული მასალის გამოყენებით.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკის გამოყენებით მოთხრობის დასრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
20.05
22.05
25.05
27.05
29.05
1.06
3.06
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
16
|
Unit 9
|
Street shows.
How do they do that?
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 3: In the market square.
Adjective- superlative degree
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercise.
Phonics – oy
Class composition: make up a conversation.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა.როლური თამაში“ინტერვიუ“ სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა და როლური კითხვა.
სურათის მიხედვით წინადადებების აწყობა.
გამოყენებით.წინადადებების შედგენა ზედსართავი
სახელის
ხარისხების
გამოყენებით.
როლური თამაში.
მოსმენა და მღერა. მოსმენა და გამეორება.
ლექსიკის გამოყენებით ინტერვიუს კითხვების
შედგენა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
5.06
8.06
10.06
12.06
15.06
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
17
|
Revision 3
|
Describe the picture.
Project 3 – surf the internet and answer the questions.
|
|
სურათის მიხედვით კითხვებზე პსუხის გაცემა. ინტერნეტის გამოყენებით კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
ინფორმაციის
მოძიება
და
პრაზენტაცია.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო ფურცელი, ფანქრები, საწერი კალამი
|
2 სთ
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
18
|
Unit 10
|
London sights
A trip on the Thames.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 4: At the bridge.
Would you like,Is going to – Grammar.
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercises.
Phonics – ur
Class composition- Finish the story.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა. სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა და როლური კითხვა.
როლური თამაში გრამატიკული მასალის გამოყენებით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკის გამოყენებით მოთხრობის დასრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
19
|
Unit 11
|
World festivals.
Festivals in different seasons.
Androcles and the lion.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 5. Is that him?
Some, any, no.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Listening exercises.
Phonics – or
Class composition: finish the conversation.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა.
მოსმენა, კითხვა და როლური თამაში.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური კითხვა.
გრამატიკული მასალის გამოყენებით.
მოსმენა და გამეორება.
აქტიური ლექსიკის გამოყენებით მოთხრობის დასრულება:
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
20
|
Unit 12
|
Cities at night
Buildings around the world.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 6: What’s going on?
Possessive pronouns 2.
Grammar in conversation.
A song.
Telling dates.
Phonics – ow
Class composition: Sydney Opera House.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური
კითხვა
სავარჯიშოების შესრულება სურათების მიხედვით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
აქტიური ლექსიკის გამოყენებით მოცემულ ინფორმაციაზე
დაყრდნობით
სურათის
აღწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
21
|
Revision 4
|
Listen and read- exercises.
Project 4 – A visit to a city.
|
|
მოსმენა და კითხვა.კითხვებზე პასუხის გაცემა.
პროექტის შესრულება და პრეზენტაცია.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო ფურცელი, ფანქრები, საწერი კალამი
|
2 სთ
|
განმავითარებელი
(კომენტარით)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment